Mobilvetta maakt plaats voor de Admiral

De Italiaanse constructeur van premiumvoertuigen verrast met de komst van de Admiral: een reeks van drie buscampers. Twee daarvan hebben een dwarsbed: de K5.1 (599 cm) en de K6.5 (636 cm). Voor een twinbed opteer je voor de K6.3 (636 cm).

De K6.5 is er op maat van sporters die graag hun fietsen binnen zetten en daardoor een elektrisch verstelbaar bed krijgen. De bedjes kan je afzonderlijk in de hoogte verstellen. Technisch pakt hij uit met 10 jaar waterdichtheidsgarantie, een vloer in dikke pvc-bodem, een plafond in microvezel en de vensters in de deurpanelen zijn voorzien van wandpanelen. Een pop-updaktent met een slaapoppervlak van 200 bij 130 cm is optioneel verkrijgbaar. Het interieur is een typische Mobilvetta: donkere vloer in yachtmotief, gelamineerde bovenkasten en een symbiose van donkere en witte kleuren.

De Tekno Line-integralen maken voortaan het topgamma uit. Ze krijgen een Al-Ko-chassis met dubbele bodem van 19 cm. Wat bijzonder is voor een integraal is het geïntegreerde dakvenster van 100 bij 80 cm. Hij is verkrijgbaar in drie indelingen waarvan twee met twinbed: Tekno Line 64 (699 cm) en 86 (751 cm) en eentje met vrijstaand bed de Tekno Line 90 (751 cm). De twee grootste indelingen hebben de populaire face à face-zithoek en een gescheiden badkamer.

De indeling type ‘64’ komt overigens ook terug in de halfintegralenreeksen Krosser en Kea P. De Kea M-alkoven, tenslotte, verdwijnen uit het gamma.

Gepubliceerd op vrijdag, oktober 1, 2021 door Steven Durnez

Delen